Forfatter
Tittel Hvor skal vi reise før det er for sent?: turismens to ansikter
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boka presenterer 15 populære reisemål på fire ulike kontinenter, fra Vietnam og Venezia til Bali, Marokko og Costa Rica. I motsetning til annen reiselitteratur gir denne boken et overraskende innblikk i turismens paradoksale verden. Hva er det som truer disse reisemålene? Og er det noe vi kan gjøre for at de ikke skal gå ut på dato? Boka handler om hvordan masseturismen endrer og ødelegger disse reisemålenes levetid. Den gir et innblikk i hvordan turismen påvirker våre valg av reisemål, og den handler om hvilket ansvar vi som konsumenter har for å bevare disse stedene. Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002288cam a2200385 c 4500
*00153331
*00520220925161520.0
*007ta
*008061002s2006 a e ||||||0| 0 nob|d
*019 $bl
*020 $a8299736803$cNkr 298.00$qib.
*020 $a9788299736800
*035 $a(NO-OsBA)0172588
*040 $aNO-OsBA$bnob$ekatreg
*082 4$a910.4$qNO-OsBA$25
*082 4$a338.4791$qNO-OsBA$25
*1001 $aMolstad, Arild$d1945-$0(NO-TrBIB)90595314$4aut$81
*24510$aHvor skal vi reise før det er for sent?$bturismens to ansikter$cArild Molstad ; foto: Arild Molstad ... [et al.]
*264 1$aOslo$bTellus$c[2006]
*300 $a264 s.$bkol. ill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81
*520 $aBoka presenterer 15 populære reisemål på fire ulike kontinenter, fra Vietnam og Venezia til Bali, Marokko og Costa Rica. I motsetning til annen reiselitteratur gir denne boken et overraskende innblikk i turismens paradoksale verden. Hva er det som truer disse reisemålene? Og er det noe vi kan gjøre for at de ikke skal gå ut på dato? Boka handler om hvordan masseturismen endrer og ødelegger disse reisemålenes levetid. Den gir et innblikk i hvordan turismen påvirker våre valg av reisemål, og den handler om hvilket ansvar vi som konsumenter har for å bevare disse stedene.
*5208 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*65017$aReiser$0(NO-OsBA)1120547$2bibbi$9nob
*65017$aReiser$0(NO-OsBA)1120547$2bibbi$9nno
*65027$aReiseliv$0(NO-OsBA)1120092$2bibbi$9nob
*65027$aReiseliv$0(NO-OsBA)1120092$2bibbi$9nno
*8521 $kq$h910.4$iMOL
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/027f3887-902f-443f-8e0a-e12e43ff159b/cover/original.jpg$3Omslagsbilde
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/027f3887-902f-443f-8e0a-e12e43ff159b/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aTurisme$zReiseliv$9nor
*996 $uhttps://bibbi21-nynorsk.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6484&db=bibbi21-nynorsk&ID=122665&SU=6484$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening