Tittel 11 stilige skolehistorier
Medansvarlig Arold, Marliese Färber, Werner Färber, Werner Färber, Werner Geisler, Dagmar Hauenschild, Lydia Pfeiffer, Otti Tollmien, Cordula Wolf, Klaus-Peter Zoschke, Barbara Zoschke, Barbara
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am a22 uc 4500
*00119737
*00520211220134851.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||j a||||1 nob|d
*019 $bl
*020 $a82-529-2744-0$qib.
*035 $a(BIBBI)0138291
*041 $hger
*082 4$qNO-OsBA$a371$25
*096 $ab,bu
*24500$a11 stilige skolehistorier$coversatt av Cecilie Winger
*2461 $aDas Lesebuch :$iOriginaltittel$b11 starke Schulgeschichten
*260 $a[Oslo]$bLandbruksforl.$ccop. 2003
*300 $a98 s.$bkol. ill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mGruppe med spesielle behov$aLettlest$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1006$2nortarget
*500 $aOriginaltittel: Das Lesebuch : 11 starke Schulgeschichten
*5218 $aLettlest
*65027$aSkolen$xFortellinger$2BS
*65027$aSkolen$xForteljingar $2BS
*655 7$aAntologi$2norvok
*655 7$aFortelling$2norvok
*700 2$aArold, Marliese$eforfatter-t.$4aut$tUrokråka
*700 2$aFärber, Werner$eforfatter-t.$4aut$jt.$tDagdrømmer
*700 2$aFärber, Werner$eforfatter-t.$4aut$jt.$tKorteste vei
*700 2$aFärber, Werner$eforfatter-t.$4aut$jt.$tØnskeveien
*700 2$aGeisler, Dagmar$eforfatter-t.$4aut$jt.$tHekseprøven
*700 2$aHauenschild, Lydia$eforfatter-t.$4aut$tEt mattegeni
*700 2$aPfeiffer, Otti$d1931-$eforfatter-t.$4aut$jt.$tSirkusskole
*700 2$aTollmien, Cordula$eforfatter-t.$4aut$tTyggis, for eksempel
*700 2$aWolf, Klaus-Peter$eforfatter-t.$4aut$tElias narrer pappa
*700 2$aZoschke, Barbara$eforfatter-t.$4aut$tFor en skurk!
*700 2$aZoschke, Barbara$eforfatter-t.$4aut$tSe opp for sjørøvere
*7400 $aElleve stilige skolehistorier
*830 0$aKengubok$pNivå 2
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening