Sáivu [elektronisk ressurs]: spill og lær om samisk kultur
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Sáivu [elektronisk ressurs]: spill og lær om samisk kultur
Språk
  • Språk: nob.
Hylleplassering
  • 798.4
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2012
Noter
  • Sáivu er et spill basert på samisk kultur. Spillet følger de 8 samiske årstidene, med en utfordring for hver årstid. Klarer du utfordringen får du en gave som du kan ofre til offersteinen når du vil gå videre til neste årstid. For en del av utfordringene vil du ha nytte av å spille forskjellige hjelpespill først, - for eksempel kan du prøve joikememory for å lære de ulike joikene, eller du kan høre på eventyr om hva som skal til for å bekjempe de overnaturlige.
Tilgjengelige
  • 0/0
Venteliste
  • 0 (0)
*00001229nmm a22002534c 4500
*00180380
*00520211220135131.0
*007co |||||||||||
*008      b2012||||xx     j|    0      nob|d
*019  $aa,b,bu$bgd,ma
*020  $cNkr 299.00
*0243 $a7090012970081
*035  $a(BIBBI)0188979
*082 4$qNO-OsBA$a794.8$25
*090  $c798.4
*2451 $aSáivu$helektronisk ressurs$bspill og lær om samisk kultur
*260  $aNesoddtangen$bMinimedia$c2012
*300  $a1 CD-ROM
*336  $adataprogram$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1008$2rdaco
*337  $adatamaskin$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1002$2rdamt
*338  $adataplate$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1013$2rdact
*347  $aprogramfil$0http://rdaregistry.info/termList/fileType/1003$2rdaft$bCD-ROM
*347  $aprogramfil$0http://rdaregistry.info/termList/fileType/1003$2rdaft$bPC-spill
*385  $mAldersgruppe$a3-5 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1001$2nortarget
*385  $mAldersgruppe$a6-8 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1002$2nortarget
*385  $mAldersgruppe$a9-10 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1003$2nortarget
*5208 $aSáivu er et spill basert på samisk kultur. Spillet følger de 8 samiske årstidene, med en utfordring for hver årstid. Klarer du utfordringen får du en gave som du kan ofre til offersteinen når du vil gå videre til neste årstid. For en del av utfordringene vil du ha nytte av å spille forskjellige hjelpespill først, - for eksempel kan du prøve joikememory for å lære de ulike joikene, eller du kan høre på eventyr om hva som skal til for å bekjempe de overnaturlige.
*546  $aNorsk tale
*65017$aDataspel$2BS
*65017$aDataspill$2BS
*950  $aElektroniske spill$zDataspill$9nob, smi
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til